OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasă Fashion Local

Benvenuti, primul mare jucător de pe piața de fashion din România, care a acceptat să vorbească deschis despre starea companiei în aceste vremuri

9 aprilie 2020
Share on Facebook

Majoritatea companiilor trec în această perioada prin încercări foarte mari. De aceea, am contactat companiile mari de pe piața de fashion din România, pentru a-i provoca la o discuție deschisă si pentru a ne spune prin ce trec din punct de vedere angajați, vânzări, furnizori și stocuri.

Benvenuti a răspuns cel mai prompt invitatiei OhMF, prin Adrian Câzu, Director Magazine Benvenuti. Ne-a interesat cu atât mai mult cazul lor, deoarece furnizorii produselor pe care le comercializează sunt producători din Italia, unde situația a fost mult mai gravă încă din luna februarie.

Compania Benvenuti a luat naștere în România, în primăvara anului 2004, când primul magazin își deschidea portile la Timișoara. Astăzi, rețeaua Benvenuti înseamnă 56 de magazine sub doua branduri: Benvenuti și Enzo Bertini.

Astfel, sub brandul Benvenuti rețeaua de magazine numără 52 magazine, în 32 de orașe importante ale țării. Primul magazin de încălțăminte de lux sub brandul ENZO BERTINI s-a deschis în primăvara anului 2008, magazin care reunește mai multe mărci ale celor mai renumiți designeri din lume, în 2013 al doilea, iar până acum au ajuns la magazinul cu numărul 4.

Producătorii italieni au o pondere de peste 80% din volumul de marfă din Benvenuti, dar au parteneriate și cu cateva fabrici românești, de altfel printre cele mai bune din România. Cele mai cunoscute brand-uri vândute în magazinele Benvenuti: Enzo Bertini, Formenterra, Solo Donna, Pepe Jeans, Wrangler, Thezeus, Bradley, Steve Madden.

Iată ce ne-a răspuns Adrian Câzu legat de starea companiei în perioada actuală:

Ce măsuri ați luat legat de angajații din magazinele Benvenuti din România? Ați fost nevoiți să faceți reduceri de personal? Dacă da, îmi puteți spune despre ce număr este vorba, în procente, măcar?

Adrian Câzu: Nu am facut reduceri de personal. Avem 98 % din angajați care au fost trecuți în șomaj tehnic, iar restul de 2 % activează cu normă redusă.


Ați simțit o schimbare în numărul de comenzi online de când a început starea de urgență? S-au mutat cumpărătorii dumneavoastră din oflline în online?

Adrian Câzu: Nu sunt schimbări în volumele de comenzi online, din contră, în momentul de față, fashion-ul nu prea are volume pe online. A crescut în schimb online-ul de produse alimentare, anumite zone de electro/IT, farmaceutice.


La cît estimați pierderile, dacă există, din această perioadă?

Adrian Câzu: Pierderile nu pot fi cuantificate încă, dar, cu siguranță, vor fi majore.

Cum credeți că se va schimba comportamentul consumatorilor români după ieșirea din starea de urgență?

Adrian Câzu: Cel puțin o perioadă, cuprinsă între 6 luni- 2 ani, vânzările vor fi afectate datorită acestei pandemii. Populația își consumă acum resursele finaciare, iar după redeschiderea mall-urilor, după ridicarea stării de urgență, ne vom confrunta cu lipsa banilor din piață.

Ați ajuns la înțelegeri cu proprietarii spațiilor unde sunteți chiriași apropo de plata acestora?

Adrian Câzu: Cu unii dintre ei, foarte puțini – da. Cu alții, cu majoritatea, adică cu marii proprietari de mall-uri, nu am ajuns la nicio înțelegere. Aceștia solicită plata integrală a chiriilor, inclusiv pe perioada cât mall-urile au fost închise prin ordonanța de urgență, ceea ce este un non-sens. Dacă vor merge în continuare pe această linie, aceste magazine nu le vom mai redeschide.


Care este relația cu furnizorii dumneavoastră în această perioadă? Știu că cei mai mulți furnizori sunt din Italia, unde situația a fost foarte grea. Au mai reușit să livreze comenzile? A fost nevoie de renegocieri de contracte, apropo de volume și termene de livrare?

Adrian Câzu: Avem relații foarte bune cu furnizorii noștri, dar, așa cum spui, unii au fost închiși și nu au lucrat, unii sunt în continuare închiși, deci sunt probleme mari cu livrările pe acest sezon, care va fi compromis și din cauza stării de urgență și din cauza derapajelor de aprovizionare. La fel va fi și sezonul de toamnă-iarnă. Și pe acea zonă vor fi probleme de producție la furnizorii de fashion.


Aveți furnizori din Italia care să fie nevoiți să intre în faliment și să închidă complet business-ul?

Adrian Câzu: Da, sunt câteva cazuri care au trebuit să închidă complet business-ul.


Îmi puteți spune ce reorganizări de buget ați făcut în această perioadă? Ați mutat banii din bugetul de marketing în alte părți? Investiți mai mult în online?

Adrian Câzu: În momentul de față este foarte greu să aloci bugete, pentru că bugetele nu prea mai există, dar da, anumite sume încercăm să le alocam către online.

Îi mulțumesc lui Adrian Câzu pentru deschidere și promptitudine. Îmi doresc ca următorul articol despe compania unde lucrează să fie despre deschiderea de noi magazine sau introducerea unui brand nou în portofoliu. Produsele Benvenuti le găsiți pe https://www.benvenuti.ro/ și îi puteți urmări și pe Facebook, Instagram și YouTube.

Tags: Adrian CazuBenvenutifashion localincaltaminteindustrie fashion localaindustrie fashion romania
Postarea anterioară

Experții spun că nicio companie nu va putea supraviețui de una singură Coronavirusului

Următoarea postare

Cum tratează un retailer american multibrand ecommerce-ul în această perioadă

admin

admin

RelatedPostări

Creatori Români

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

de admin
2 mai 2020
0

Orice training sau școală de marketing te-ar învăța că atunci când îți începi un business o parte foarte importantă, dacă nu cea mai, este poziționarea...

Citește mai mult
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”
Fashion Local

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

de admin
1 mai 2020
0

Despre Lehel am aflat tot de la una dntre prietenele mele și am început să-i investighez. Fac bijuterii absolut superbe, sunt deja fană a câtorva...

Citește mai mult
Larisa Dragna, designerul român care și-a găsit vocea
Creatori Români

Larisa Dragna, designerul român care și-a găsit vocea

de admin
30 aprilie 2020
1

In gașca mea de gagici suntem toate fierte pe fashion. Glumesc, desigur, dar ne plac foarte mult târgurile de designeri români. De obicei, mergem în...

Citește mai mult
Următoarea postare
Cum tratează un retailer american multibrand  ecommerce-ul în această perioadă

Cum tratează un retailer american multibrand ecommerce-ul în această perioadă

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Trending
  • Comentarii
  • Cele mai noi
5 femei se ocupa de un grup de Facebook de 30.000 de membri – Povestea Nu mai port

5 femei se ocupa de un grup de Facebook de 30.000 de membri – Povestea Nu mai port

27 februarie 2020
UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

17 aprilie 2020
Miss Mary a little – de 4 ani creează bijuterii cu dragoste și simplitate, pentru ca tu să strălucești

Miss Mary a little – de 4 ani creează bijuterii cu dragoste și simplitate, pentru ca tu să strălucești

29 aprilie 2020
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

4 mai 2020
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

3 mai 2020

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

2 mai 2020
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

1 mai 2020
ADVERTISEMENT
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

10 luni ago
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

10 luni ago

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

10 luni ago
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

10 luni ago

OhMF pe Facebook

OhMF

Aceste este site-ul care vorbeste despre lumea fashion-ului in Romania, dar din punct de vedere business si industrie.

Termeni și condiții

Politica de confidențialitate

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Acest website folosește cookies pentru a îmbunătății experiența utilizatorilor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie. Cookie settingsACCEPT
Politica de confidențialitate

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.