OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasă Influencing

Cum iti protejezi afacerea in fashion, pe timp de Corona virus – Ajutor de la specialisti

27 martie 2020
Share on Facebook

Editorul executiv al Business of Fashion, Lauren Sherman vorbește cu corespondenții Chantal Fernandez și Cathaleen Chen despre cum să planifici viitorul afacerii tale, într-un moment atât de incert.

Pentru a ajuta liderii afacerilor de modă să faca fata actualei crize și declinului care urmează, Chantal Fernandez și Cathaleen Chen, seniori editori la Business of Fashios, au creat un ghid detaliat pentru protejarea unei afaceri în timpul coronavirusului.

 

  1. Sănătatea angajaților vine pe primul loc
  • În primul rând, întreprinderile ar trebui să ia decizii ținând cont de bunăstarea angajaților lor. Asta înseamnă să luăm în considerare toate aspectele operațiunilor, de la siguranța lucrătorilor care îndeplinesc livrarea până la impactul concedierilor sau al timpului neplătit.
  • Dacă personalul . trebuie să lucreze de la distanță, este important să oferiți mai mult decât doar instrumentele de care au nevoie pentru a-și face treaba. „Menținerea legaturilor sociale si umane cu membrii echipei este importantă din punct de vedere social, dar și din punct de vedere al sănătății mentale”, a spus Chen.
  • „Angajatorii ar trebui să fie atenți la faptul că toată lumea face față diferit acestei situatii.” Mai mult, a spus Chen, „Companiile vor realiza că munca de acasă este mai convenabila și mai productiva decât se credea anterior.”

2. Transparența este cea mai bună politică

  • Construirea unui sentiment de comunitate și relații directe cu clienții au devenit o parte din folosofia companiilor, în special a celor mai mici. În loc să recurgem la simpla comunicar, este important să reamintim clienților „ce reprezinti dincolo de o simpla tranzacție”, a spus Fernandez.
  • Deși poate fi incomod, este important să menținem această relație prin actualizări „oneste, transparente și continue” cu privire la deciziile pe care compania dvs. le ia pentru a naviga în această criză – indiferent dacă acesta este disponibilizarea personalului sau sănătatea generală a afacerii, a spus Fernandez.
  • Transparența nu se aplică numai relației dvs. cu clienții. „Trebuie să gestionați cu adevărat așteptările echipei și să fiți sinceri”, a spus Fernandez. „Includeti-i in luarea deciziilor și deschideți-vă catre ei”.

3. Planificarea pe scenarii posibilie și prognoza financiară

  • Întrebarea cheie a companiilor care se pregătesc pentru această criză este „cât va dura?” spuse Chen. Este dificil să răspunzi și depinde de factori precum geografia și autoritățile locale ale afacerii tale, dar „presupunând că impactul va fi sever până în septembrie este un gand bun pentru început”, a continuat ea.
  • Un model popular în rândul business-urilor este cel de a te pregati pentru trei scenarii în următoarele 3-6 luni: observarea unui impact susținut din pierderile de vânzări curente, un scenariu mai bun de vânzări în creștere de 25 la sută sau cel mai rău caz al vânzărilor care se înrăutățește în perioada respectiva.
  • Cu toate acestea, chiar și cu planuri de urgență în vedere, este important să fim atenti si adaptabili. Fernandez a vorbit cu o afacere al cărei scenariu cel mai rău a devenit acum așteptarea lor la nivel mediu pentru lunile următoare.
  • Cu venituri in scădere și rămânând incerte pentru viitorul pe care il putem prevedea, este important să se injumatateasca toate costurile firmei. După cum a spus un director executiv pentru Chen, trebuie să „presupuneți că fiecare cost fix este un cost variabil”, fie că bugetele de chirie, de cercetare și dezvoltare sau contracte externe.
  • Sunt, de asemenea, o mulțime de întrebări cu privire la strategiile de reduceri, dar este important să evitați reducerile deocamdata. „Până la toamnă, va fi o mulțime de exces de inventar de care să scapi, reprezentand cash care sta in depozit”, a spus Chen. Ca urmare, poate exista o schimbare, intarziere a sezonalității clasice de vânzări cu una sau două luni.


4. Gestionarea partenerilor si furnizorilor externi

  • Un CEO intervievat de Chen a descris deciziile dificile de reducere a costurilor drept „dezlipirea unui plasture”. Chen a continuat: „Cel mai bun scenariu este ca la sfârșitul acestei perioade sa aveti inca locuri de muncă la care angajații să revină.”
  • Cu toate acestea, a spus Fernandez, dacă este important să mențineți relații cu partenerii dvs., stabiliți o conversație deschisă de la om la om „pentru ca toți să supraviețuiți împreună și să vă dați [unii altora] spatiu de manevra.” O abordare constructivă ar putea implica „discuția cu retailerul sau retailerii parteneri despre comenzi eșalonante”.
  • Unele depozite au fost deja nevoite să se închidă, astfel încât întreprinderile ar trebui să se pregătească să ia și unele servicii în interior (la propriu). „Chiar dacă aveți o distribuție care funcționează, trebuie să planificați o situație în care nu este asa”, a spus Fernandez, citând recent închiderea depozitelor din New York. „Luați acest gand acasă cu dvs. sau trimiteți-l acasă cu angajații”, care este, de asemenea, o metodă utilă de a vă menține personalul angajat in continuare.
Postarea anterioară

OhMF – Oh My Fashion

Următoarea postare

Cum se simt publisherii de fashion si lifestyle pe timp de criza – OhMF

admin

admin

RelatedPostări

Creatori Români

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

de admin
2 mai 2020
0

Orice training sau școală de marketing te-ar învăța că atunci când îți începi un business o parte foarte importantă, dacă nu cea mai, este poziționarea...

Citește mai mult
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”
Fashion Local

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

de admin
1 mai 2020
0

Despre Lehel am aflat tot de la una dntre prietenele mele și am început să-i investighez. Fac bijuterii absolut superbe, sunt deja fană a câtorva...

Citește mai mult
Larisa Dragna, designerul român care și-a găsit vocea
Creatori Români

Larisa Dragna, designerul român care și-a găsit vocea

de admin
30 aprilie 2020
1

In gașca mea de gagici suntem toate fierte pe fashion. Glumesc, desigur, dar ne plac foarte mult târgurile de designeri români. De obicei, mergem în...

Citește mai mult
Următoarea postare
Cum se simt publisherii de fashion si lifestyle pe timp de criza – OhMF

Cum se simt publisherii de fashion si lifestyle pe timp de criza - OhMF

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Trending
  • Comentarii
  • Cele mai noi
5 femei se ocupa de un grup de Facebook de 30.000 de membri – Povestea Nu mai port

5 femei se ocupa de un grup de Facebook de 30.000 de membri – Povestea Nu mai port

27 februarie 2020
UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

17 aprilie 2020
Miss Mary a little – de 4 ani creează bijuterii cu dragoste și simplitate, pentru ca tu să strălucești

Miss Mary a little – de 4 ani creează bijuterii cu dragoste și simplitate, pentru ca tu să strălucești

29 aprilie 2020
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

4 mai 2020
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

3 mai 2020

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

2 mai 2020
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

1 mai 2020
ADVERTISEMENT
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

10 luni ago
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

10 luni ago

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

10 luni ago
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

10 luni ago

OhMF pe Facebook

OhMF

Aceste este site-ul care vorbeste despre lumea fashion-ului in Romania, dar din punct de vedere business si industrie.

Termeni și condiții

Politica de confidențialitate

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Acest website folosește cookies pentru a îmbunătății experiența utilizatorilor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie. Cookie settingsACCEPT
Politica de confidențialitate

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.