OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasă Fashion Global

Cum tratează un retailer american multibrand ecommerce-ul în această perioadă

10 aprilie 2020
Share on Facebook

Cumpărăturile offline nu mai sunt disponibile în perioada imediat următoare, cât suntem încă în starea de urgență la nivel global. Din acest motiv, brandurile internaționale, de la reselleri multibrand și până la brandurile de lux, își regândesc vanzările online și strategiile de marketing pentru a supraviețui pandemiei.

Retailerul multibrand – Bird Brooklyn

Încă dinainte de pandemie, retailerul se simțea amenințat din toate părțile. Brandurile partenere pe care le vindea își făcuseră propriile site-uri pe care să își vândă produsele, iar site-urile de reduceri îi mâncau deja din market share. „În realitate, ceea ce ar fi trebuit să fie un an de muncă, acum va fi comprimat într-o lună sau două”, a spus Jen Mankins, proprietarul Bird pentru BoF.
Înainte de pandemie, afacerea lui Mankins – includea patru magazine fizice și un site de e-commerce care reprezenta aproximativ 10% din vânzările companiei – se confruntau deja cu un climat din ce în ce mai competitiv. Astăzi, este în „modul de supraviețuire”.

O mare parte din munca pe care Bird trebuie să o facă, ca și alte site-uri multibrand, constă în a lucra cu partenerii existenți pentru a scăpa de excesul de inventar, fără a se baza pe reduceri masive, ceea ce pare improbabil. Bird are în vedere vânzarea produselor cu reduceri de la 20% la 80%.
„Avem atât de mult inventar și o tonă de datorii. Datorăm tuturor sume mari de bani și singurul mod în care funcționează este dacă suntem deschiși și putem să vindem”.

Compania a întrerupt eforturile de achiziție de clienți, inclusiv publicitate online și postări sponsorizate. Bird a spus că nu amestecă imaginile vendorilor, brandurilor listate in site cu propriile sale vizualuri de ecommerce și social media și a luat in considerare să ceară ajutorul prietenilor săi artiști și fotografi să creeze conținut nou din casele lor. Comunicarea directă cu clienții VIP, pe mulți dintre ei Mankins contează ca prieteni, dar și cu restul comunității Bird prin Instagram, newslettere și telefoane pur și simplu, s-au dovedit a fi un motor de vânzări pe termen scurt. În unele cazuri, clienții inșiși i-au contactat prin intermediul mesageriei Instagram pentru a cumpăra.


Bird continuă să raspundă comenzilor online prin magazinele sale, unde lucrează câte un angajat în tot magazinul și livrează produsele prin United Parcel Service, respectând protocolul de distanțare socială atunci când lucrează cu curieri. Deocamdată, există un motiv pentru a fi un optimist rezervat. „Am reușit să vedem un sprijin foarte puternic prin vânzările online, care practic s-a dublat sau triplat”, a spus Mankins. „Dar habar nu am dacă este durabil.”

Postarea anterioară

Benvenuti, primul mare jucător de pe piața de fashion din România, care a acceptat să vorbească deschis despre starea companiei în aceste vremuri

Următoarea postare

Proprietarul The Body Shop promite să păstreze toți angajații cel puțin 2 luni

admin

admin

RelatedPostări

Cum folosesc designerii americani Instagram Live în această perioadă
Fashion Global

Cum folosesc designerii americani Instagram Live în această perioadă

de admin
13 aprilie 2020
0

În timp ce cumpărătorii sunt izolați în casele lor, interacționează mai mult ca niciodată cu brandurile pe platformele de socializare prin live stream-uri, video live....

Citește mai mult
Sergio Rossi, celebrul designer italian de încălțăminte, a murit la 84 de ani din cauza Coronavirus
Fashion Global

Sergio Rossi, celebrul designer italian de încălțăminte, a murit la 84 de ani din cauza Coronavirus

de admin
10 aprilie 2020
0

Fiul lui Rossi, Gianvito, a confirmat într-o declarație, că renumitul designer italian fusese depistat pozitiv cu Covid-19 și era internat la Cesena, Italia. Sergio Rossi...

Citește mai mult
Proprietarul The Body Shop promite să păstreze toți angajații cel puțin 2 luni
Fashion Global

Proprietarul The Body Shop promite să păstreze toți angajații cel puțin 2 luni

de admin
10 aprilie 2020
0

Producătorul brazilian de produse cosmetice Natura & Co Holding, care deține brandurile Aesop și The Body Shop, vede o creștere a comerțului electronic. Aceasta amortizează...

Citește mai mult
Următoarea postare
Proprietarul The Body Shop promite să păstreze toți angajații cel puțin 2 luni

Proprietarul The Body Shop promite să păstreze toți angajații cel puțin 2 luni

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Trending
  • Comentarii
  • Cele mai noi
HAIArt – Bijuteriile care arată a bomboane, hand made de Adelina

HAIArt – Bijuteriile care arată a bomboane, hand made de Adelina

15 aprilie 2020
UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

17 aprilie 2020
Ramelle – haine la rang de artă, din Bacău

Ramelle – haine la rang de artă, din Bacău

17 aprilie 2020
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

1 mai 2020
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

4 mai 2020
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

3 mai 2020

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

2 mai 2020
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

1 mai 2020
ADVERTISEMENT
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

10 luni ago
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

10 luni ago

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

10 luni ago
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

10 luni ago

OhMF pe Facebook

OhMF

Aceste este site-ul care vorbeste despre lumea fashion-ului in Romania, dar din punct de vedere business si industrie.

Termeni și condiții

Politica de confidențialitate

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Acest website folosește cookies pentru a îmbunătății experiența utilizatorilor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie. Cookie settingsACCEPT
Politica de confidențialitate

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.