OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasă Fashion Global

Experții spun că nicio companie nu va putea supraviețui de una singură Coronavirusului

8 aprilie 2020
Share on Facebook


Business-urile deștepte vor ieși din această criză mai puternice, dar numai dacă vor ințelege că trebuie să colaborareze cu concurența și să împartă responsabilitățile, nu doar față de acționari, ci pentru tot spectrul de părți interesate, adică angajați, furnizori și societate în general.

În această săptămână, am venit primele semnale reale din piață, despre cât de grea este această perioadă pentru industria globală de fashion. Burberry a avertizat despre o scădere gravă a vânzărilor. Prada a fost lovită de turbulențe majore. Și multe, multe breanduri independente și retaileri încep sa vorbească despre cât de greu le este.


„Capitalismul responsabil, care încearcă să mute cultura corporatistă dincolo de supremația acționarilor, se confruntă acum cu cel mai mare test al său”, spune Paul Polman, fostul director executiv al Unilever, într-o postare recentă pe LinkedIn. „Cei mai mari lideri din business vor juca roluri care să ajute societățile, comunitățile care îi găzduiesc în acest moment de mare criză, oferind oamenilor securitate și stabilitate ca un antidot împotriva panicii și fricii.”


Angajații tăi trebuie să pe primul loc. Sănătatea și siguranța lor trebuie să fie principala ta prioritate în companie. În continuare, trebuie să faceți tot ce puteți pentru a-i proteja de căderea financiară cauzată de criză. Asta include continuarea plății salariilor în cazul întreruperilor de muncă și oferirea de concedii medicale plătite. Companiile care protejează angajații „vor construi forțe de muncă mai rezistente și mai loiale, mai bine poziționate în condițiile unei furtuni economice prelungite”, scrie Polman.

Apoi, companiile trebuie să facă tot ce pot pentru a negocia cu furnizorii, fie că asta înseamnă a arăta flexibilitate în condițiile unui acord, a extinde creditul acolo unde este necesar sau a trage propriile pârghii pentru a-i ajuta să producă venituri în continuare. Din nou, acest lucru nu este caritate sau donație; este în interesul propriu să-ți ții furnizorii mulțumiți pe cât posibil, având în vedere condițiile și să securizezi relația de business cu ei.

Luați exemplul site-ului online de fashion de lux Farfetch, care sprijină numeroasele buticuri independente din Italia, care își vând produsele prin platforma sa, prin evidențierea lor pe site-ul propriu, încercând să scoată în față cât mai mult din produsele din stocurile lor și oferind suport logistic și depozitare. Compania a mutat chiar stocul de la buticurile italiene în propriul depozit centralizat din Trevisio, astfel încât comenzile să fie ușor de procesat. (Unul dintre aceste buticuri a mutat 50.000 de articole în depozitul pus la dispoziție de Farfetch, gratuit.)

De asemenea, companiile au obligații față societate în sine și, mai ales în perioadele de criză, trebuie să își redistribuie resursele pentru a satisface cele mai urgente nevoi ale societății. Luați în considerare exemplul LVMH, care a oferit liniile sale de producție de parfumuri și machiaj, pentru a produce o soluție de dezinfectare a mâinilor foarte necesară pentru spitalele franceze. „Aceste acțiuni nu vor fi uitate de către oameni și vor crea solidaritate în rândul publicului larg pe termn lung”, scrie Polman.

Tags: burberrybusiness fashion globalbusiness fashion internationacoronavirusfarfetchfashion globalfashion internationalpandemiepandemie corona
Postarea anterioară

Primul creator român care m-a găsit și bine a făcut. Mici minunății din lemn – o afacere de familie

Următoarea postare

Benvenuti, primul mare jucător de pe piața de fashion din România, care a acceptat să vorbească deschis despre starea companiei în aceste vremuri

admin

admin

RelatedPostări

Cum folosesc designerii americani Instagram Live în această perioadă
Fashion Global

Cum folosesc designerii americani Instagram Live în această perioadă

de admin
13 aprilie 2020
0

În timp ce cumpărătorii sunt izolați în casele lor, interacționează mai mult ca niciodată cu brandurile pe platformele de socializare prin live stream-uri, video live....

Citește mai mult
Sergio Rossi, celebrul designer italian de încălțăminte, a murit la 84 de ani din cauza Coronavirus
Fashion Global

Sergio Rossi, celebrul designer italian de încălțăminte, a murit la 84 de ani din cauza Coronavirus

de admin
10 aprilie 2020
0

Fiul lui Rossi, Gianvito, a confirmat într-o declarație, că renumitul designer italian fusese depistat pozitiv cu Covid-19 și era internat la Cesena, Italia. Sergio Rossi...

Citește mai mult
Proprietarul The Body Shop promite să păstreze toți angajații cel puțin 2 luni
Fashion Global

Proprietarul The Body Shop promite să păstreze toți angajații cel puțin 2 luni

de admin
10 aprilie 2020
0

Producătorul brazilian de produse cosmetice Natura & Co Holding, care deține brandurile Aesop și The Body Shop, vede o creștere a comerțului electronic. Aceasta amortizează...

Citește mai mult
Următoarea postare
Benvenuti, primul mare jucător de pe piața de fashion din România, care a acceptat să vorbească deschis despre starea companiei în aceste vremuri

Benvenuti, primul mare jucător de pe piața de fashion din România, care a acceptat să vorbească deschis despre starea companiei în aceste vremuri

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Trending
  • Comentarii
  • Cele mai noi
5 femei se ocupa de un grup de Facebook de 30.000 de membri – Povestea Nu mai port

5 femei se ocupa de un grup de Facebook de 30.000 de membri – Povestea Nu mai port

27 februarie 2020
UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

17 aprilie 2020
Miss Mary a little – de 4 ani creează bijuterii cu dragoste și simplitate, pentru ca tu să strălucești

Miss Mary a little – de 4 ani creează bijuterii cu dragoste și simplitate, pentru ca tu să strălucești

29 aprilie 2020
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

4 mai 2020
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

3 mai 2020

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

2 mai 2020
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

1 mai 2020
ADVERTISEMENT
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

10 luni ago
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

10 luni ago

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

10 luni ago
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

10 luni ago

OhMF pe Facebook

OhMF

Aceste este site-ul care vorbeste despre lumea fashion-ului in Romania, dar din punct de vedere business si industrie.

Termeni și condiții

Politica de confidențialitate

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Acest website folosește cookies pentru a îmbunătății experiența utilizatorilor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie. Cookie settingsACCEPT
Politica de confidențialitate

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.