Orice training sau școală de marketing te-ar învăța că atunci când îți începi un business o parte foarte importantă, dacă nu cea mai, este poziționarea și brandingul. Ca și om de marketing, sunt de acord, doar că neori asta se întâmplă organic. Fără ca tu să ai ideea. Felul în care oamenii te țin minte este brandingul tău real. Gândul ăsta mi-a venit atunci cand am citit povestea Lilianei.
Liliana este artist. La baza proiectului Liliana Arnaut stau în primul rând talentul și educația artistică formală pe care le-a primit de-a lungul timpului. A studiat Școala de Arte plastice din Republica Moldova, apoi a continuat în România. A absolvit Liceul de Arte Plastice „Nicolae Tonitza” din București și cursurile de Pictură ale Universității Naționale de Artă, licență și master. Deci este pictoriță.
Proiectul Liliana Arnaut a fost lansat în anul 2014 şi se află la intersecţia dintre pasiunea pentru artele plastice şi necesitatea de dezvoltare a spiritului ei creativ. De la lansare până în prezent, produsele ei au ajuns datorită clienţilor, în peste 25 de ţări, pe toate continentele. Picturile ei originale realizate pe hârtie în acuarelă, tuş sau acrilic, se transformă prin intermediul printului digital într-o serie de produse colorate pe care le poți găsi în magazinul ei online.
În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca pe “fata cu mesaje motivaționale”. Centrul de greutate al imaginii mele, îl reprezintă mesajele motivaționale, cuvintele pozitive și citatele inspiraționale. În același timp, reprezentativ pentru imaginea pe care o promovează proiectul Liliana Arnaut sunt culorile dar și imaginile florale pe care le folosesc la fiecare lucrare.
http://arnautliliana.com/despre-mine/
Acum, eu știu că site-ul ăsta, pe care citești acest articol, se numește Oh my Fashion. Liliana creează foarte multe produse. Unele dintre ele au legătura cu moda, din punctul meu de vedere. Pictează broșe, insigne și traiste, toate cu un mesaj superb pe ele. Pentru mine a fost suficient să vreau să scriu despre ea aici. E un artist care are o imagine și o viziune. Are o comunitate imensă de fani pe Facebook, deși a pornit acum 6 ani. Știu cum sună 6 ani, dar nu e atât de mult pentru un artist independent. Și am mai spus asta atunci când am scris despre Larisa Dragna, ca apreciez foarte mult oamenii care împrumută numele lor brandului pe care l-au creat.
Nu știu dacă există cursuri de business, antreprenoriat sau marketing si comunicare la Universitatea Națională de Artă, dar aș putea recomanda (eu fiind nimeni pe drum, desigur) câțiva dintre artiștii foști absolvenți, despre care am scris aici măcar ca și invitați speciali la câte un curs din prezent.