OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasă Fashion Global

O noua categorie pe piata de fashion: hainele pentru lucrat de acasa

31 martie 2020
Share on Facebook

Nu, nu e ideea mea, dar am imprumutat-o cu gandul ca oamenii care ne urmaresc in aceasta perioada si poate chiar cauta idei de a-si salva business-ul de fashion ar putea-o folosi.

Da, stiu, oamenii cumpara mai putin haine zilele acestea, dar daca alea pe care totusi inca le cumpara ar fi de la tine. A inceput deja o miscare mai larga de repozitionare. Atat la nivel individual, pentru ca izolarea iti scoate toate fantomele la suprafata, dar si local, national si pana la global.

Este un moemnt in care situatia ne obliga pe toti sa ne repozitionam, iar de cele mia multe ori, ideile salvatoare vin din nevoie si disperare.

Anumite tipuri de haine nu sunt necesare în acest moment. Dar puloverele, jambierele și îmbrăcămintea de zi sunt în plină expansiune pe măsură ce oamenii stau acasă, iar brandurile internationale își schimbă producția atât pentru a răspunde noii cereri cât și pentru a menține fluxul cash, si in cele din urma angajatii.
Un exemplu este brand-ul Lively, despre care am citit zilele trecute aici si m-am gandit ca e un exemplu bun si pentru creatorii romani aflati in pericol de faliment in aceasta perioada. În mod normal, brand-ul de lenjerie si haine casual Lively s-ar pregăti să lanseze colecțiile de costume de baie. În lunile martie și aprilie, aceasta categorie este cea mai vândută pe site-ul lor și la partenerul său en-gros, Nordstrom. Însă fondatoarea Lively, Michelle Cordeiro Grant, a spus că îmbrăcămintea de casa este top vanzari; de la 1 martie s-a înregistrat o creștere de 200% a vânzărilor categoriei .

„Îmbrăcămintea de zi, a devenit brusc ,de departe, cea mai importantă categorie pentru noi”, a spus ea. „Așa că am început imediat să lucrăm pentru a ne asigura că este sustinuta si din punct de vedere stoc . Ne-am schimbat lanțul de aprovizionare, ne-am schimbat conținutul și marketingul, toate pentru a ne concentra asupra oamenilor care stau și lucrează de acasă. ”

Fondatoarea Lively, Michelle Cordeiro Grant 

Matt Taylor, CEO al Tracksmith, un brand de imbracaminte sport , cu sediul în Boston, a declarat că atât hainele de alergare , cât și hainele de „relaxare” s-au vândut bine. Compania a înregistrat o creștere de 92% a vânzărilor colecției sale Trackhouse, realizată pentru a fi purtată acasă, din februarie până în martie. Puloverul cu mâneci lungi Harrier din această colecție a înregistrat o creștere de 122% a vânzărilor.

„Încă nu am început să producem mai mult, dar cu siguranță există o crestere în treninguri și haine de zi”, a spus Taylor. „Categoria de active wear și, în special, brandul nostru sunt într-un loc destul de bun acum, din punct de vedere vanzari. Am avut cateva intarzieri cu producția, dar nu prea mult, iar vânzările sunt încă destul de bune. Unii dintre prietenii mei care sunt fondatori al altor business-uri din industrie se află într-o situație mult mai gravă, cu concedieri, dar noi nu ne-am confruntat încă cu asta. ”

Matt Taylor

Chiar și brandurile care sunt destul de departe de lumea hanoracelor și a trenningurilor, găsesc modalități de a muta producția spre haine mai confortabile. Alton Lane, o marcă de costume pe comanda care se concentrează în mod normal pe îmbrăcămintea formală, office, a schimbat prioritatile catre alte categorii, inclusiv denim. Fondatorul Colin Hunter a declarat că brand-ul intenționa să se orienteze spre alte categorii, pe langa costume înainte de izbucnirea crizei de Corona, dar că perioada actuala i-a facut sa grabeasca procesul. Alton Lane și-a marit de 4 ori investiția în material chino și, în ultimele trei săptămâni, a lansat trei tipuri noi de încălțăminte confortabile personalizate, inclusiv adidași și mocasini.

Sunt 3 exemple de peste ocean care poate va vor inspira in a face o schimbare apropo de propria productie si pozitionare. Nu inseamna sa va pierdeti identitatea, inseamna doar adaptare la o situatie grea peste tot in lume.

Tags: coronaviruscreatori de modafashionhaine de casalucrat de acasamodawork from home
Postarea anterioară

Mama si fiica creeaza cel mai frumos haos impreuna – Chaotic

Următoarea postare

Natura e designerul suprem! Nature Art este doar modalitatea prin care ele ajung la tine.

admin

admin

RelatedPostări

Cum folosesc designerii americani Instagram Live în această perioadă
Fashion Global

Cum folosesc designerii americani Instagram Live în această perioadă

de admin
13 aprilie 2020
0

În timp ce cumpărătorii sunt izolați în casele lor, interacționează mai mult ca niciodată cu brandurile pe platformele de socializare prin live stream-uri, video live....

Citește mai mult
Sergio Rossi, celebrul designer italian de încălțăminte, a murit la 84 de ani din cauza Coronavirus
Fashion Global

Sergio Rossi, celebrul designer italian de încălțăminte, a murit la 84 de ani din cauza Coronavirus

de admin
10 aprilie 2020
0

Fiul lui Rossi, Gianvito, a confirmat într-o declarație, că renumitul designer italian fusese depistat pozitiv cu Covid-19 și era internat la Cesena, Italia. Sergio Rossi...

Citește mai mult
Proprietarul The Body Shop promite să păstreze toți angajații cel puțin 2 luni
Fashion Global

Proprietarul The Body Shop promite să păstreze toți angajații cel puțin 2 luni

de admin
10 aprilie 2020
0

Producătorul brazilian de produse cosmetice Natura & Co Holding, care deține brandurile Aesop și The Body Shop, vede o creștere a comerțului electronic. Aceasta amortizează...

Citește mai mult
Următoarea postare
Natura e designerul suprem!  Nature Art este doar modalitatea prin care ele ajung la tine.

Natura e designerul suprem! Nature Art este doar modalitatea prin care ele ajung la tine.

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Trending
  • Comentarii
  • Cele mai noi
5 femei se ocupa de un grup de Facebook de 30.000 de membri – Povestea Nu mai port

5 femei se ocupa de un grup de Facebook de 30.000 de membri – Povestea Nu mai port

27 februarie 2020
UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

17 aprilie 2020
Miss Mary a little – de 4 ani creează bijuterii cu dragoste și simplitate, pentru ca tu să strălucești

Miss Mary a little – de 4 ani creează bijuterii cu dragoste și simplitate, pentru ca tu să strălucești

29 aprilie 2020
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

4 mai 2020
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

3 mai 2020

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

2 mai 2020
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

1 mai 2020
ADVERTISEMENT
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

10 luni ago
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

10 luni ago

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

10 luni ago
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

10 luni ago

OhMF pe Facebook

OhMF

Aceste este site-ul care vorbeste despre lumea fashion-ului in Romania, dar din punct de vedere business si industrie.

Termeni și condiții

Politica de confidențialitate

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Acest website folosește cookies pentru a îmbunătății experiența utilizatorilor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie. Cookie settingsACCEPT
Politica de confidențialitate

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.