OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
OhMF
Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
Acasă Influencing

Oare ăsta e finalul erei influencerilor așa cum o știam până acum?

6 aprilie 2020
Share on Facebook

Săptămâna trecută celebritățile internaționale din social media au fost criticate pentru comportamentul lor online din timpul pandemiei.

Arielle Charnas, bloggerita de la Something Navy, a început să-și documenteze boala pentru cei 1,3 milioane de adepți ai ei pe 16 martie și a anunțat în story-urile sale de pe Instagram că a fost testată pozitiv cu coronavirus, mulțumită unui prieten, Dr. Jake Deutsch care i-a furnizat testul. (Sursa: NY Post)

Oamenii au început să reacționeze negativ la postările ei pentru că și-a folosit relațiile și conexiunile pentru a obține unul dintre testele foarte prețioase în această perioadă – mai ales că a spus că nu îndeplinea criteriile pentru a-l obține.

Cu atât mai mult, după ce Charnas s-a dovedit a fi infectată cu noul virus, a postat o poză cu ea în aer liber, în fața unei piscine din Hamptons, cu titlul „aer curat”. De asemenea, ea a mers chiar și în clasa fiicei sale, în vârstă de 4 ani, cu doar câteva zile înainte de a face testul, a relatat reporterul Sophie Ross pe contul său de Twitter.


De atunci, a postat scuze, care sunt mai degrabă explicații, atât în formă video cât și în scris, dar contractele și parteneriatele, precum și viața ei rămân în pericol. Toată această poveste a dus inclusiv la apariția unui nou termen – COVIDiot.

View this post on Instagram

A post shared by Arielle Charnas (@ariellecharnas) on Apr 2, 2020 at 9:27am PDT

Chiar și înainte de criza coronavirusului, au existat câteva semne că rețeta influencerilor se prăbușește încet-încet. Însuși cuvântul „influencer” sugerează că aceștia au capacitatea de a influența oamenii. Cei mai buni din industrie sunt capabili să recomande produse prin intermediul unor postări sponsorizate, datorită „autenticității” percepute a acestor, dar în acest context înseamnă a prezenta o personalitate care poate trece ca fiind autentică în feed-ul de social media. Realitatea însă, este că tot mai mulți oameni se intreabă ce le place cu adevărat acestor persoane, versus recomandările pe care le fac.

Gwyneth Paltrow, câștigătoare de Oscar, s-a transformat eficient în influencer cu normă întreagă și a făcut publicitate de curând unor pantofi foarte scumpi pe feedul de Instagram al platformei sale, Goop (postarea a fost în cele din urmă ștearsă). Cu toate acestea, atunci când a postat ceva mai târziu un selfie pe contul său personal de Instagram, purta echipament de protecție la întoarcerea acasă de la cumpărături.

În multe feluri, abilitățile influencerilor ar trebui să fie mai mult decât utile în această perioadă. Toate viețile (sau cele mai multe vieți) sunt domestice și statice. Suntem izolați în case și am putea să ne uităm la conținutul lor. Rețetele lor, antrenamentele lor, sufrageriile și bucătăriile lor, pozate în lumină excelentă. Chiar și abilitatea lor de a scrie confesiun despre cât de dificile sunt lucrurile în acest moment ar trebui să fie ceva cu care să ne putem identifica aproape toți în acest moment. Dar, în schimb, ghidurile despre cum să fii perfect, sau perfect dezordonat, par irelevante atunci când oamenii sunt preocupați de dezinfectarea clanțelor și de a scăpa de dosarul de șomaj. Orice realizare peste traiul actual, poate fi interpretat drept privilegiu (cu excepția celor care donează mii de dolari spitalelor și își transformă fabricile de kit-uri de buze în fabrici de produse de dezinfectare, cum a făcut Kylie Jenner).

Așa cum au arătat chiar și unele celebrități de primă mână, acesta poate fi un moment de suport sau reflecție din partea celor pe care, de obicei, iubim să-i urmărim. Dar, spre deosebire de vedetele de covor roșu, care au o infrastructură și o întreagă echipă în caz de criză de PR sau imagine, influencerii se pot prăbuși la prima experiență de acest gen. Brandurile vor dori să aibă grijă să nu pară că profită de acest moment de durere globală – asta dacă sunt în situația de a continua să plătească influenceri pentru a-i susține în campaniile de comunicare din această perioadă.


Cel mai bun pariu pentru un influencer pentru moment este să încerce să-și mențină publicul și să vadă ce va mai rămâne din această ramură de business de fashion dupa terminarea crizei, iar mulți fac acest lucru.


Influencing-ul este o industrie care s-a dezvoltat foarte mult, care aproape se simte prea mare, prea înrădăcinată ca și mecanism de publicitate pentru a dispărea. Dar, la fel ca atât de multe industrii în acest moment, este greu de spus cât de mult și cât de permanent va afecta această pauză pe termen mediu si lung. Tot ce știu este că și noi trecem prin propriile probleme financiare, ca și consumatori. Suntem blocați acasă pe termen nelimitat.

Tags: arielle charnasbloggercoronavirusfashion bloggerfashion globalfashion influencerinfluencerinfluencer globalsomething navy
Postarea anterioară

Pineberry – magazinul de cămăși 100% românesc, pentru femei și barbați, care vine la tine

Următoarea postare

Shimo Store – Când imperfecțiunile îți dau autenticitatea

admin

admin

RelatedPostări

Cum folosesc designerii americani Instagram Live în această perioadă
Fashion Global

Cum folosesc designerii americani Instagram Live în această perioadă

de admin
13 aprilie 2020
0

În timp ce cumpărătorii sunt izolați în casele lor, interacționează mai mult ca niciodată cu brandurile pe platformele de socializare prin live stream-uri, video live....

Citește mai mult
Revistele de fashion internationale se repozitioneaza. Cazul Vanity Fair Italia
Influencing

Revistele de fashion internationale se repozitioneaza. Cazul Vanity Fair Italia

de admin
27 martie 2020
1

Sursa https://www.vanityfair.it/news/approfondimenti/2020/03/09/vanity-fair-iosonomilano-cover-numero-11 Revistele de fashion si lifestyle se confruntă cu agenții de publicitate panicate și ședințe foto anulate. Mai pot fi relevante revistele glossy pe...

Citește mai mult
Puterea televiziunii internationale de a lansa produse TV de modă rămâne neconfirmată
Influencing

Puterea televiziunii internationale de a lansa produse TV de modă rămâne neconfirmată

de admin
27 martie 2020
0

Show-ul Netflix „Next in Fashion” și cel al Amazon „Making the Cut” sunt mai focusate asupra activității de vânzare a hainelor in sine, decât „Project...

Citește mai mult
Următoarea postare
Shimo Store – Când imperfecțiunile îți dau autenticitatea

Shimo Store - Când imperfecțiunile îți dau autenticitatea

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

  • Trending
  • Comentarii
  • Cele mai noi
HAIArt – Bijuteriile care arată a bomboane, hand made de Adelina

HAIArt – Bijuteriile care arată a bomboane, hand made de Adelina

15 aprilie 2020
UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

UTOPIC by Mona Vulpoiu – bijuteriile care spun povești ca Micul Prinț sau chiar povestea ta

17 aprilie 2020
Ramelle – haine la rang de artă, din Bacău

Ramelle – haine la rang de artă, din Bacău

17 aprilie 2020
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

1 mai 2020
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

4 mai 2020
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

3 mai 2020

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

2 mai 2020
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

1 mai 2020
ADVERTISEMENT
Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

Gabrielle Jewells Culture – creatorul și materialele decid împreună ce bijuterie va fi

10 luni ago
Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

Onna Gall – Te îmbraci frumos. Te simți bine. Faci bine

10 luni ago

Liliana Arnaut: În acest moment, clienții sau oamenii care mă cunosc mă percep ca “fata cu mesaje motivationale”

10 luni ago
Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

Lehel Jewelry – Povestea începe într-un mic atelier din Brașov, din pasiunea pentru frumos și îndărătnicia de a crea bijuterii ”altfel”

10 luni ago

OhMF pe Facebook

OhMF

Aceste este site-ul care vorbeste despre lumea fashion-ului in Romania, dar din punct de vedere business si industrie.

Termeni și condiții

Politica de confidențialitate

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Fără rezultat
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • Fashion Local
  • Fashion Global
  • Creatori Români
  • Influencing
  • Despre Mine
  • Contact

© 2020 OHMF.RO - Trends & lifestyle magazine - Dev by Attitude Makers Marketing

Acest website folosește cookies pentru a îmbunătății experiența utilizatorilor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie. Cookie settingsACCEPT
Politica de confidențialitate

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare
Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.